דויד המלך 17.2 ערד
דיון מתוך פורום צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר אני הוספתי עוד שתי הודעות בהמשך בבקשה תיקרא אותם. זה מאוד חשוב לי. גם רציתי לספר לך שעכשיו אני סובלת מפיטריה בגינלית זה נורה והרופא גןלשתין קר נתן לי 3 נרות במשך 3 ימים הם נירות כמו בעיצים קטנים . אבל אני מרגישה שזה לא עבר לי. לא יודעת מה לעשות ביגגלל זה סירבתי לקחת אנטיביוטיקה. בבקש תיקרא את ה3 הודעות שלי בתגיד לי אם יש צורך דחוף שאני יבאו למירפאה שלך ביום שלישי הרקרוב. תודה וסליחה על החוצפה שאני כותבת לך כל כך הרבה בי. פריה
את צריכה לפנות למרפאה למחלות זיהומיות לצורך לקיחת תרביות מיוחדות מאברי המין וכיס השתן התשובות עד כה מעידות על זיהום נרתיקי. בברכה