בריחת שתן בהריון
דיון מתוך פורום צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחודש השמיני , ומזה כחודש כל פעם שאני מתעטשת , יש לי בריחת שתן די רצינית. אני מודאגת , האם זה בגלל ההריון והלחץ על שלפוחית השתן או שמא עלי לדאוג מהיחלשות שרירי קרקעית האגן מעתה ועד עולם? האם לאחר הלידה התופעה תיעלם?
דנהל'ה שלום אני מאוד מזדהה עם בעיתך, מכיוון שלי היתה אותה בעיה בדיוק.כשהייתי בהריון בחודש מתקדם (שמיני-תשיעי) והייתי חולה והשתעלתי היתה לי בריחת שתן ונאלצתי לשים פדים אותם החלפתי בתדירות גבוהה. אני יודעת שזה מאוד מתסכל ומדאיג אך אני בטוחה כי בעיתך היא בעקבות ההריון בלבד מכיוון שהבטן לוחצת על שלפוחית השתן ואני בטוחה כי התופעה תעלם אחרי שתלדי בע"ה. אני ילדתי לפני כשבועיים ואין לי יותר בריחת שתן כשאני משתעלת או מתעטשת. דנה, אין לך מה לדאוג, זוהי בעיה נפוצה אצל הרבה נשים בהריון. מקווה שעודדתי אותך, ובהצלחה... נ.ב. לידה קלה
דנה, אני מאוד מזדהה עם בעיתך. גם לי היתה אותה בעיה כשהייתי בהריון (ילדתי לפני שבועיים) בחודש התשיעי כשהשתעלתי היתה לי בריחת שתן ונאלצתי לשים פדים אותם החלפתי בתדירות גבוהה. אין לך מה לדאוג זוהי בעיה נפוצה אצל הרבה נשים בהריון ונכון שזה מתסכל ומדאיג ופוחדים שהבעיה תמשיך גם אחרי הלידה, אך אין לך סיבה לחשוש. אני בטוחה שכשתלדי בע"ה הבעיה תעלם לה. בהצלחה ולידה קלה. אביבה
המצב ישתפר לאחר הלדה אך ישאר נזק מסויים. כעת עליך להמתין 6 שבועות אחר הלדה ולפנות לאורוגינקולוג. יש תרגילים העשויים לשפר את המצב או לחילופין באם התופעה תחלוף לחזק את שרירי רצפת האגן לעתיד. בברכה