החלפת עיצורים שהחלה אצל אוטיסט ורבלי.
דיון מתוך פורום הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילד בן שבע, אוטיסט בתפקוד בינוני, מדבר, החל לפני כמה חודשים להחליף עיצורים. נ' במקום מ' לעיתים קרובות, ד' במקום ב' ו- ת' במקום פ' לפעמים. אומר "טיש" במקום "טישו". ידועה מזמן בעיה של תחושה בפה, הוא שם חפצים בפה, לועס חולצות וכו'. נעזר בנשכן. האם יש קשר בין התופעות? העיצורים שהוא מחליף כולם שפתיים עד כמה שראינו. האם יש פתרונות?
לקריאה נוספת והעמקה
אין קשר ספציפי בין בעיות תחושה והחלפת עיצורים, במיוחד במי שכבר הגה אותם. מציעה לך לגשת לקלינאי תקשורת שמטפלת בילדים המאובחנים עם אוטיזם וקבלי את חוות הדעת לגבי בנך.