דלקות גרון

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון

30/12/2001 | 14:41 | מאת: יעל

החורף חליתי באנגינה - הרופא הבחן לפי בדיקה בגרון ללא משטח וקיבלתי 10 ימים אנטיביוטיקה, לפי זכרוני לא היה לי חום, לאחר מכן היו לי כאבי גרון חזקים עשו משטח גרון שחזר ללא ממצאים פתולוגיים, עכשיו אני סובלת שוב מכאבי גרון בינוניים, ללא חום. יש לציין שכל האירועים הנ"ל התרחשו תוך כ- 3 חודשים. נתונים נוספים: אמי סבלה בצעירותה מאנגינות חוזרות אני סובלת מאסטמה כתוצאה מאלרגיות, והיו לי כאבי גרון בעבר עקב ליחה שהצטברה לא היה לי התקף לאחרונה אני מניקה כבר חצי שנה את בני התינוק, האם הנקה מחלישה את הגוף? אין לי כעת חום - מדדתי עכשיו - 36.8, יש לי חולשה קצת לאחרונה וכאבי ראש קלים לעתים במצח מה יכולה להיות הסיבה? האם יכולה להיות רגישות בגרון האם זה קשור לאנגינות חוזרות? מה יכולה להיות הסיבה? האם הנקה מחלישה את הגוף? מה אתה מציע לבדוק?

30/12/2001 | 14:42 | מאת: יעל

לרופא בטעות ההודה נשלחה לפני שכתבתי - תודה רבה!!!!

30/12/2001 | 14:43 | מאת: יעל

רציתי לשאול בנוסף האם זה יכול להיות קשור לאלרגיות - היות ואין לי חום? תודה רבה!!! יעל כתב/ה: > > החורף חליתי באנגינה - הרופא הבחן לפי בדיקה בגרון ללא משטח > וקיבלתי 10 ימים אנטיביוטיקה, לפי זכרוני לא היה לי חום, לאחר מכן > היו לי כאבי גרון חזקים עשו משטח גרון שחזר ללא ממצאים פתולוגיים, > עכשיו אני סובלת שוב מכאבי גרון בינוניים, ללא חום. יש לציין שכל > האירועים הנ"ל התרחשו תוך כ- 3 חודשים. > נתונים נוספים: > אמי סבלה בצעירותה מאנגינות חוזרות > אני סובלת מאסטמה כתוצאה מאלרגיות, והיו לי כאבי גרון בעבר עקב > ליחה שהצטברה > לא היה לי התקף לאחרונה > אני מניקה כבר חצי שנה את בני התינוק, האם הנקה מחלישה את הגוף? > אין לי כעת חום - מדדתי עכשיו - 36.8, יש לי חולשה קצת לאחרונה > וכאבי ראש קלים לעתים במצח > > מה יכולה להיות הסיבה? > האם יכולה להיות רגישות בגרון > האם זה קשור לאנגינות חוזרות? מה יכולה להיות הסיבה? > האם הנקה מחלישה את הגוף? > > מה אתה מציע לבדוק? > >

30/12/2001 | 21:23 | מאת: ד"ר יהודה רוט

נראה שיש לך שפעת, לא מדובר באנגינות חוזרות, ההנקה אינה מחלישה אם את מקפידה על תזונה נכונה. המתיני , טלי אקמול לפי הצורך (מותר בהנקה), ואם הכאבים יחמירו פני לבדיקת רופא. רפואה שלמה!

מנהל פורום אף אוזן גרון