נשימה - אף

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון

24/12/2001 | 19:31 | מאת: אורן באר שבע

יש לי נזלת כל השנה. במיוחד בתקופות מעבר עם גודש. באמצע כל דיון/פגישות אני נחנק. יש לי סינוסיטיז. אני נאלץ ללכת לשטוף את האף כל 15 דקות. עשיתי פעמיים ניתוחים של פוליפים. אין לי פוליפים כיום. יש אשה בחו"ל שהציעה להוציא לי את המוגלה?? ע"י שאיבה עם הפה?? האם זה הגיוני?? האם זה יעזור?? מה הפתרון??? האם יש רופא מומלץ??

25/12/2001 | 12:49 | מאת: ד"ר יהודה רוט

אשמח לנסות לעזור - פנה למרפאתי עם כל החומר הרפואי, כולל CT סינוסים מעודכן (אחרי הניתוח האחרון) , תוצאות של טסטים אלרגולוגיים, ספירת דם (כולל ספירה מבדלת) ותפקודי קרישה. רצוי גם סכום רפואי של כל הבעיות הרפואיות והתרופות שאתה מקבל.

25/12/2001 | 20:14 | מאת: moti berkovich

שלום רב לד"ר יהודה רט. יש לי אחינית בת ארבעה חודשים ובזמן האחרון התגלו קשיי נשימה האף שלה מאוד חסום ונראה כי קשה לה לנשום דרך האף וזה נורא מציק לילדה ואז היא מתחילה לצרוח ולהיכנס להיסטריה מכיוון שקשה לה כנראה לנשום באופן נורמלי ואז התינוקת נכנסת לפניקה יש לה כמובן רעש של חירחור מהאף אמרו לאחותי לשים לה באף מי מלח אבל הדבר לא עזר. לפני כמה ימים התינוקת נורא התקשתה לנשום ואז נלקחה לקופת חולים ואמרו שאולי יש לה חשד לרישרוש בלב ואמרו לה לעשות בעוד כשבועיים צילומים מקיפים על מנת לראות באמת מה מפריע לה לנשום. נראה שיש לה נזלת למעלה באף המתקשה לצאת. שאלתי היא כזאת במידה ובאמת יתגלה כי אכן יש לה רישרוש בלב האם זה מאוד מסוכן? האם יש אמצעים אחרים לתינוקת היכולים לעזור לה לנשום אויר נקי מכיוון שלמעלה באף יש לה נזלת והיא לא יכולה לבדה להוציא את זה החוצה מלבד מי מלח האם יש תכשירים נוספים היכולים לגרום לה להוציא בקלות את הנזלת מבלי לפגוע בה. האם ידוע על גורמים מהרפואה הטיבעית היכולים לסייע בנשימה. מחכה מאוד מאוד לתשובתך. תודה רבה ושבוע טוב.

מנהל פורום אף אוזן גרון