ריח רע בפה

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון

21/12/2001 | 13:33 | מאת: דינה

אני סובלת מריח רע בפה זמן רב. הייתי בבדיקת רופא שיניים - ושיננית - הכל תקין. אני מקפידה על חוט דנטלי, ניקיון הלשון בכף מיוחדת אבל כל אלה אינם פתרו את הבעיה. בד"כ שעה אחרי כל ארוחה - לא משנה איזו אני מרגישה טעם רע. אשמח לקבל ייעוץ - למי עליי לפנות לעזרה. תודה דינה נ.ב - הייתי אצל פרופסור בת"א - לטענתו אין לי בעיה - אבל אני בטוחה שקיימת.

לקריאה נוספת והעמקה
22/12/2001 | 18:53 | מאת: ד"ר יהודה רוט

נראה כי המקור במקרה שלך אינו הפה והשיניים. מקורות הבאים בחשבון הנם האף והסינוסים או הקיבה. אם יש היתכנות לאפשרות הראשונה - פני לרופא א.א.ג., ואם יש רמז כלשהוא לבעיה בקיבה רצוי לפנות לגסטרואנטרולוג.

01/04/2002 | 18:13 | מאת: עידית

דינה שלום ראשית, יש כנראה באמת בעיה באיבחון. אני יודעת על מקרים בהם מרפאות מתמחות של פרופ' מל רוזנברג ובאוני' ת"א, טענו שאין ריח... אבל אחרים טענו שיש. כנראה שבצום, הוא אינו קיים אלא דווקא אחרי ארוחות. בכל מקרה, אם את בטוחה שיש ריח, נסי אבחון של רופא א.א.ג שיבדוק גם גרון ואף. נכחתי בבדיקה בה רופא א.א.ג הוציא בעזרת קיסם ארוך שיירי מזון שהצטברו לטענתו בשקעים שבשקדים, והם שגורמים לטענתו, לריח. אולי זה אכן כך ואולי זה פשוט ניתוח רווחי מאוד עבורו. הוא הבטיח סיכוי גבוה לפתרון בעזרת ניתוח שקדים אך לא היה מוכן להתחייב לפתרון הבעיה.דינה כתב/ה: > > אני סובלת מריח רע בפה זמן רב. > הייתי בבדיקת רופא שיניים - ושיננית - הכל תקין. > אני מקפידה על חוט דנטלי, ניקיון הלשון בכף מיוחדת > אבל כל אלה אינם פתרו את הבעיה. > בד"כ שעה אחרי כל ארוחה - לא משנה איזו > אני מרגישה טעם רע. > > אשמח לקבל ייעוץ - למי עליי לפנות לעזרה. > > תודה > דינה > > נ.ב - הייתי אצל פרופסור בת"א - לטענתו אין לי בעיה - אבל אני > בטוחה שקיימת.

מנהל פורום אף אוזן גרון