כאב

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון

03/09/2010 | 17:58 | מאת: rania

שלום ד"ר! אני מזה 9 חודשים יש לי בעית נשימה מהאף, כאילו שאף מצד ימני סתום.ומזה חודש ימים יש לי נפיחות קטנה מסביב לעין ימנית,כאב באף מצד ימני, בנוסף לכאב בפה מצד ימני.וכמובן כאבי ראש וכאבים במפרק הלסת גם מימין. נמסר לי שיש לי דלקת בשרירי הלעיסה מצד ימני. קראתי באינטרנט ( חלילה ), שסימני סרטן מערות האף הינם :1.נפיחות בעין.2.כאב מסביב לאף.3. סטימה באף.הלכתי לרופא עיניים, אמר לי שיש לי יובש בעיניים ( אולי בגלל החום כשבליתי כמה ימים בטאבה).והייתי אצל א.א.ג, שאמר שיש לי אלרגיה, ומשהו בצד ימני מנופח וגורם לי סטימה באף. ואמר לי שחלילה סרטן מערות האף הוא נדיר ביותר, וזה ממש לא בכיוון, אך אני עדיין מודאגת, מה אוכל לעשות להיות בטוחה שאני בסדר, ומה זה יכול להיות הכאב והשריפה שבין העין הימנית לאף מצד ימין. תעזרי לי בבקשהההההההההה.

לקריאה נוספת והעמקה
04/09/2010 | 20:54 | מאת: ד"ר טליה מרק

שלום רב מי שמחפש באינטרנט אבחנות של סרטן הוא טיפש מטופש, וסליחה על הבוטות אבל .... מגיע לך. יש לך רופאים, עזבי את האינטרנט לאבחנות. אם יש לך שאלות גשי לרופא אא"ג ושאלי אותו ישירות, או שתפני לרופא פה ולסת בנוסף כדי גם לקבל טיפול בפרק לסת. בברכה ד"ר טליה מרק, מומחית ברפואת אף אוזן וגרון, יעוץ להתאמת מכשירי שמיעה, טיפול בטיניטוס (טינטון) והיפראקוזיס, מנהלת רפואית, אופקים איכות השמיעה, www.tinnitus.co.il

04/09/2010 | 22:34 | מאת: rania

תודה על התשובה. את צודקת. היום הייתי אצל רופא משפחה ונוירולוג ואמרו לי אחרי בדיקה במרפאה שלא רואים משהו פתולוגי.אך אני עדיין לא רגועה. עצם זה שיש לי כאבים. זה אומר שיש לי בעיה. אני עדיין מרגישה כאב באף ובראש מצד ימניע. בנוסף לכאב מאחורי האוזן שיורד לצוואר. בנוסף יש לי נפיחות גדולה בעין מצד ימין.גם כאב בפנים מצד ימנ י מה אוכל לעשות ולמ י לפנות. כבר פניתי לשלולשה רופי א.א.ג ורופא עיניים. ולא רואים כלום. איזה בדיקות עלי עוד לעשות. תודה .

מנהל פורום אף אוזן גרון