הליטוזיס

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון

07/10/2001 | 17:26 | מאת: מיכאל

שלום רב , שנים סבלתי מהליטוזיס קשה ( אצלי זה נבע כנראה משחרור גאזים מחיידקים שהתפתחו בלוע האחורי ובמערות האף ) ורק לפני מספר חודשים לאחר שכלום לא עזר ( קונבנציונלי לפחות ) , הפסקתי לאכול מוצרי חלב , עצה שקיבלתי באחד האתרים , ואמנם הבעייה חלפה לגמרי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1. האם ידוע ברפואה על קשר בין חלבי להליטוזיס ? 2. האם נגזר עלי להפסיק לעד ממוצרי חלב ( שהיו חלק עיקרי בתפריט שלי ) או שמא יש פתרון תרופתי או אחר שיכול לאפשר אכילה חלבית ללא הליטוזיס ?

לקריאה נוספת והעמקה
07/10/2001 | 21:09 | מאת: ד"ר ארז בנדט

הדרך לדעת היא לשוב ולאכול מוצרי חלב ולראות אם התסמינים חוזרים (מבחן תגר). ייתכן ואותו אתר שבו קיבלת את העצה המקורית ידע להנחותך להמשך.

23/10/2001 | 10:22 | מאת: edit

מיכאל שלום מאוד אודה לך אם תוכל להפנות אותי לאותו גורם שהנחה אותך להימנעות ממוצרי חלב. פתרון לבעיה יוכל לחסוך ניתוח - אם אכן יהיה יעיל. האם הפתרון שלך יעיל לאורך זמן? אנו תשובתך ל-EDIT לכתובת [email protected] רב תודות מראש. אולי נחסוך את הניתוח.מיכאל כתב/ה: > > שלום רב , > שנים סבלתי מהליטוזיס קשה ( אצלי זה נבע כנראה משחרור גאזים > מחיידקים > שהתפתחו בלוע האחורי ובמערות האף ) ורק לפני מספר חודשים > לאחר שכלום לא עזר ( קונבנציונלי לפחות ) , > הפסקתי לאכול מוצרי חלב , עצה שקיבלתי באחד האתרים , > ואמנם הבעייה חלפה לגמרי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! > 1. האם ידוע ברפואה על קשר בין חלבי להליטוזיס ? > 2. האם נגזר עלי להפסיק לעד ממוצרי חלב ( שהיו חלק עיקרי בתפריט > שלי ) > או שמא יש פתרון תרופתי או אחר שיכול לאפשר אכילה חלבית ללא > הליטוזיס ? >

מנהל פורום אף אוזן גרון