דלקות גרון מייאשות

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון

26/06/2001 | 10:14 | מאת: מיהההההה

שלום , אני בת 23 , בחודשיים האחרונים סבלתי מדלקות מוגלתיות חוזרות ונשנות (בחודש אחד 3 פעמים). לאחר כל טיפול כעשרה ימים עם אוגמנטין הדלקת חוזרת שוב.אינני מקבלת חום אלא לעיתים מעט נזלת אך לרוב רק שקדים מלאים במוגלה. נבדקתי מספר פעמים ע"י משטח גרון ,דבר לא נמצא,עשו לי בדיקות דם כלליות ובנוסף בדיקה למחלת הנשיקה ונמצא כי יש לי נוגדנים, כלומר היה לי בעבר הרחוק ולא עכשיו.הטיפולים שהציעו לי ה טיפול מונע לחודש עם אוגמנטין (האם מותר לקחת כל כך הרבה אנטיביוטיקה?) או נתוח להוצאת שקדים(האם זה נחוץ בשלב כל כך מוקדם?) מה שאני מנסה להבין מדוע התחילה כל הבעיה שלא נפסקת בתקופה זו האם משבר נפשי יכול לגרום לדבר? האם הפסקת שמוש בגלולות נגד הריון יכולות לגרום לשיבושים? האם שמוש חוזר ונשנה של אנטיביוטיקה פוגמת במע' חיסונית והיא שגורמת למעגל החוזר? לסיכומו של ענין אנא דר' אני זקוקה לעזרה ולמנה לשאולתי ,למרות שאין פה ניסים!!!!!!!!!!!

לקריאה נוספת והעמקה
27/06/2001 | 09:35 | מאת: ד"ר ארז בנדט

טיפול מונע לחודש עם אוגמנטין (האם מותר לקחת כל כך הרבה אנטיביוטיקה?) - ניתן או נתוח להוצאת שקדים(האם זה נחוץ בשלב כל כך מוקדם?) - נראה לי שעדיין מוקדם מדי > מה שאני מנסה להבין מדוע התחילה כל הבעיה שלא נפסקת בתקופה זו האם משבר נפשי יכול לגרום לדבר? - ????????? > האם הפסקת שמוש בגלולות נגד הריון יכולות לגרום לשיבושים? - ????? > האם שמוש חוזר ונשנה של אנטיביוטיקה פוגמת במע' חיסונית והיא > שגורמת למעגל החוזר? - ראי להלן אולי כדאי לנסות טיפול בצמחי מרפא לחיזוק מערכת החיסון - אכינצאה, ויטמין C, פרופוליס, אסטרגלוס. ייתכן שאיזון הפלורה הטבעית בגוף נפגע משמוש יתר באנטיביוטיקה וכדאי לנסות ולהחזיר חיידקים "טובים" ע"י מוצרי לקטובצילוס/אצידופילוס וכו'. נסי גם להתייעץ בפורום רפואה טבעית/משולבת ודומיו בדוקטורס.

27/06/2001 | 09:49 | מאת: מיהההההה

תודה רבה על ההתייחסות התשובה שענית לי היא בדיוק מה שחשדתי ואילו רב הרופאים נטו לכוון לחזור ולהמשיך עם האנטיביוטיקה החזקה ,אני מקווה להפטר מהבעיה תודה שוב ולהתראות

27/06/2001 | 19:58 | מאת: לוין אסתר-קינסיולוגית

טיפול קינסיולוגי יאבחן את הגורם המדויק לדלקות ויטפל בגורם. ינטרל את הגורם.

מנהל פורום אף אוזן גרון