סבוריאה - הצילו...
דיון מתוך פורום רפואת עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מה הטיפול הכי יעיל בסבוריאה? הרופא המליץ לי על "סבו עור" של דר' עור וזה החמיר לי את המצב בצורה דרסטית-כאילו כל טיפת לחות נעלמה לי מהפנים, זה ממש ייבש לי אותם עד כדי כאב. כמו כן, הוא גם המליץ לי על "ראקוטן" במינון של 3 כדורים בשבוע (שאותם לא לקחתי). אחרי התקרית (שקרתה ביום ב' 9/6) הלכתי לרוקח והוא המליץ לי בחום על סדרת המוצרים של "סבוקלם". התחלתי את הטיפול שכולל: ג'ל לניקוי, מסכה להרגעה וקרם לחות. האם זה הטיפול המועדף? אני כבר לא יודעת מה לעשות ולא נראה לי שהרופא שלי יודע בין ימין לשמאל... תודה, המיואשת.
שלום רב קרם צמחי וטבעי יעיל למדיי. נפל בחלקי גם לטפל ברופא מקרב רואי אתר דוקטורס אשר זכה בהטבה נפלאה בעורו הודות לקם . אסייע לך באם תחפצי. בברכה רמי מור
רואקוטן לא טיפול לסבורהה. יתכן שיש לך גם אדמומיות וגם פצעונים? אם כן יתכן שאת סובלת מרוזאציה, ואז הטיפול שונה. שוב לצערי איני יכולה לראות דרך המחשב ולכן אני מוגבלת מלאבחן ולהמליץ טיפול. במקום להתיאש תחליפי רופא במיוחד אם אין לך אמון בו. דר ליאונה פישר פלד
דר' שלום, קודם כל, תודה על התיחסותך המהירה. שנית כל, אני בהחלטת מתכוונת להחליף רופא אך קודם אני רוצה לראות אם ה"סבוקלם" עוזר ומונע, כדי שאני אוכל לדווח על כך לרופא החדש (נראה לי שאני אתן לזה חודש ימים). מה זה רוזאציה? אם הכוונה לפצעונים קטנים בתוך ה"כוויה" אז כן. זה קורה רק כשהמצב מאוד חמור והמקום מאוד אדום ומאוד צורב. עד כה זה קרה לי רק במקום אחד מכל המקומות האדומים האחרים בפנים. אודה לך על המשך תשובה בנושא, תודה, המיואשת
מהו הטיפול לרוזאציה והאם ראקוטן יכול לעזור או להזיק?
סבוריאה מטופלת באמצעות שיזוף במנורות UVB . פרטים כאן: http://uvclinic.8m.com