דיברטיקולוזיס
דיון מתוך פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,אני סובל לאחרונה מדיברטיקולוזיס( אובחן בקולונוסקופיה).מה עושים כדי להמנע מניתוח? יש תרופה?אני סובל מכאבי בטן ויציאות לא סדירות.תודה
שלום עליך לדאוג לאכול אוכל עשיר בסיבים ולדאוג ליציאות סדירות.יש בידי תכשיר גרמני שיעיל לטיפול לזמן ארוך. דר דיין
אמי אושפזה בבית החולים בגלל צואה שחורה (מלנה) קולונוסקופיה הראתה שיש לה דיברטיקולוזיס. מהו דיברטיקולוזיס? מה ההשלכות שלו לבריאות? מתי וכיצד יש דימום בגלל הדיברטיקולוזיס? אם היה דימום כתוצאה מכך איך יתכן שהוא נעלם והצואה חזרה למצב נורמלי ללא טיפול? כמו כן הומלץ על בדיקת פסאג' מהי בדיקה זו? תודה על תשומת הלב