לשינה

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות - תמיכה

12/02/2004 | 17:08 | מאת: גי

שתי שאלות לבעיות שינה וקשיי הרדמות כ 30 טיפות וולריאן לפני השינה, האם המינון סביר והאם יכולה להתפתח התמכרות וקשיי גמילה או אחר? מה ההבדל בין סטילנוקס ונוקטורנו מבחינת השפעה על איכות השינה ולאחר השינה , גמילה , תופעות לוואי?

לקריאה נוספת והעמקה
16/02/2004 | 00:26 | מאת: מג"ר בבאי דני - רוקח

בס"ד לגי שלום ! 30 טיפות ולריאן = סביר . זו "מנה סבירה" כיון שאינה תרופה המנה האופטימלית אינה בהירה מספיק . לא מוכר לי תופעות התמכרות וגמילה לולריאן . נוקטורנו ( =אימובן) הוא בן דודו הקרוב של הזודורם(=סטילנוקס) הוא פחות פוטנטי ממנו השפעתו "אולטרא קצרה" של הזודורם "רק" קצרה. ( זודורם מעט >מ נוקטורנו ) בכך גם יתרונם אין להם את "אפקט היום שאחרי" ואפילו אם תקח אותם ב"אמצע" הלילה. כאמור שניהם מאוד דומים ולשניהם אין טולרנס סימני גמילה או תלות . הם אינם שיכיים לקבוצה הנפוצה של הבנזודיאזפינים ( לוריון אסיול ואבן ושות,) אם אתה מסתדר איתם זה טוב ואם תוכל בלעדיהם ..זה עוד טוב בהרבה. בצע חיפוש בפורום ( למעלה..חיפוש .. תרופות לשינה כללי ) והוסף ידע אם זה מעינן אותך. בברכת לילה טוב מג"ר בבאי דני רוקח נ.ב. הנ"ל אינפורמציה בלבד אין בו המלצה רפואית או המנעות מטיפול. יש להיועץ ברופא.

21/02/2004 | 23:14 | מאת:

שלום גי המינון של הולריאן נשמע סביר. בד"כ אין התמכרות ו/או גמילה ממנו. שתי התרופות מיועדות להשריית שינה. הסטילנוקס משפיע מהר יותר וזמן פעילותו קצר יותר, הסטילנוקס לעומתו משפיע לאט יותר אולם לזמן מעט יותר ארוך. לשתי התרופות אין כמעט תופעות לוואי, איכות השינה טובה ואינן גורמות לעייפות בוקר כמו התרופות מקבוצת הבנזודיאזפינים. לימור איזנבוד