כאבים בטן תחתונה צד שמאל

דיון מתוך פורום  ניתוחי בקע

26/09/2022 | 07:31 | מאת: טליה

3 שנים כאבי בטן תחתונה חזקים באיזור שחלה שמאל אחרי אורגזמה (גם ללא חדירה), לפעמים במקביל לכאב גב תחתון כמו בצירים. בשבוע שעבר הקרין לרגל שמאל.בשנה האחרונה קורה בעוצמה פחותה לעיתים גם בריצה/אחרי שירותים/סתם בבוקר. מיואשתת.. רופאי נשים לא ראו סימנים לאנדומטריוזיס, כן התגלה בקע קטן מאוד במפסעות (2 צדדים) שלא ברור אם קשור. אורתופד שלל קשר לתחומו. קולונוסקופיה לפני 3 שנים תקינה. בדיקות דם תקינות. מקווה שתצליחו לכוון אותי. תודה!

שלום רב, בת כמה? האם הכאב הוא בעיקר תלוי מאמץ או יכול להופיע מתוך מנוחה ? כמה זמן הוא נמשך מרגע הופעתו? ובין ההתקפים את מרגישה רגיל לחלוטין? מה תדירות הכאב, פעם בשבוע , בחודש, כל יום? בעיקרון, לאור משך הזמן שהתופעה קיימת ובהנחה שאכן כל הבדיקות לא מצאו את סיבת הכאב, הייתי מבצע CT בטן ואגן. שנה טובה.

26/09/2022 | 22:22 | מאת: טליה

תודה רבה! בת 41, 3 ילדים לידות רגילות. 85% מהמקרים הם לאחר אורגזמה, 10% פעילות גופנית, 5% אחרי יציאות. היה אולי מקרה אחד של אכב חלש מאוד בזמן מנוחה. עוצמה מירבית- באורגזמה. נמשך בין 5 דקות ל 20 דקות - בהתאם לעוצמה. בין המקרים- מרגישה רגיל. במשך שנתיים בהם כמעט הייתי לא פעילה מינית כמעט ולא קרה. וקרה רק בפעמים שהגעתי לאורגזמה. בשנה האחרונה אניניותר פעילה ולכן התדירות עלתה. כמו כן הכאבים מהשירותים / פעילות גופנים הצטרפו רק השנה לכן התדירות עלתה - בהתאם לכמות הפעמים )יכול לקרות גם פעם או פעמייל בשבוע - הכל בהתאם לפעילות. מודה על תשובתך. אבקש הפניות. האם המידע הנוסף נותן עוד כיוון? מה הם יצטרכו לחפש בסיטי אגן ובטן? שנה טובה!

02/10/2022 | 18:59 | מאת: יצחק

5 שנים אחרי ארמיה בשני צדדים מזה 3 שנים כאבי בטן עליונה באמצע אחרי יציאות בלבד . כאב חד למשך רבע שעה לערך. נעשו כל מיני בדיקות אך לא ברורה הסיבה. האם יש קשר לבקע ?

מנהל פורום ניתוחי בקע