AVM מלפורמציה ורידית ברגל (ירך)
דיון מתוך פורום גידולי כלי דם, מומים וסקולריים והמנגיומות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. בת 45, עם אבחון להנ"ל כעשר שנים. טופלתי בעבר בסדרה של 12 אמבוליזציות של הזרקת פוליקוק עם הטבה משמעותית. מאז עברו כארבע שנים בערך. לפני כשבוע עברתי ניתוח אף אסתטי+רפואי וקיבלתי רשימת תרופות שעליי לקחת, כגון אנטיביוטיקה, סטרואידים. הבוקר קמתי עם התפרצות כאב ברגל של אותה מלפורמציה עם הקרנה לגב התחתון. יכול להיות שמשהו מהתרופות גרם להתפרצות הכאב??
דורש בדיקה 02-655-5014 או [email protected]
שלום דורש בדיקת מרפאה 02-655-5014 [email protected]