אורטיקריה כרונית .טיפול בסטרואידים

דיון מתוך פורום  אורטיקריה - סרפדת, חרלת

26/08/2018 | 22:25 | מאת: סימה

שלום רב.מזה כחודשיים סובלת מפריחה בכל חלקי הגוף שמלווה בגרד נוראי. טיפול בכדורים שונים נוגדי היסטמינים לא עוזר גם במינון גבוה ורופא אלרגיולוג הציע לקחת זריקת סטרואידים. אני מתלבטת וחוששת מתופעות לוואי ושהגוף לא ייפתח תלות בסטרואידים. חשוב לציין שאני סובלת מאד וכתוצאה מהמחלה חווה ירידה משמעותית באיכות החיים. האם לקחת זריקת סטרואידים או להמשיך עם הכדורים שלא עוזרים ??

לקריאה נוספת והעמקה

סטרואידים הם יעילים מאד אבל בשל תופעות הלוואי הרבות ופיתוח תלות בהם , סטרואידים לא מהווים את תרופת הבחירה ומשתמשים בהם רק במצבים קשים עד להשגת יעילות מטיפולים אחרים .אני מציעה לפנות למומחה בתחום על מנת לתכנן מה קורה הלאה- כלומר מה הטיפול בשלב הבא.

12/09/2018 | 18:18 | מאת: סימה

שלום דר' מעוז.לאחר טיפול כושל בכדורים (מינון של 5 כדורים ביום ) שלא עזר כלל, ובהתייעצות עם רופא מומחה הוצע לי לקבל זריקות ביולוגיות, יחד עם זאת הרופא אמר שלהערכתו הטיפול בזריקות ביולוגיות לא יאושר ע"י הקופה מכיון שעליי קודם להוכיח שקיבלתי סטרואידים והם לא עזרו ורק אחכ יאשרו לי את הטיפול. אני סובלת מאורטיקריה קשה כ-3 חודשים,נטלתי כבר מאות כדורים שלא עזרו,יש לי פגיעה נוראית באורח החיים ואני לא רוצה לקבל סטרואידים. א. מה דעתך על הזריקות הביולוגית,האם יש להם הצלחה / תופעות לוואי. ב. האם קופת חולים יכולה לסרב להנפיק לי אישור לקבלת זריקות ביולוגיות ולחייב אותי קודם לקחת סטרואידים. מודה ומעריכה את תשומת לבך. סימה

מנהל פורום אורטיקריה - סרפדת, חרלת