החמרת מצב..אני נכה נפשי לצמיתות.וסובל ממחלה סופנית
דיון מתוך פורום ביטוח לאומי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב.אני נכה נפשית 50% ואי כושר 75 % לצמיתות. עוד מחלה מאד חמורה.מחלת קרוהן אחרי 2 ניתוחים ומעי קצר.אני מוגדר חולה קרוהן סופני!!מרותק למיטה.אבל פוחד לתבוע על המחלה הנ"ל.בגלל החרדה.שיקחו לי אחוזים מהנפשי.מה לדעתך עלי לעשות.מגיע לי ניידות.ואני זקוק לעזרה,אפילו בתנועה.וסובל כאבי תופת למרות הרבה מתאדון וקנאביס רפואי.אנה יעץ לי.אני חש אבוד.נ.ב אני בן 52.
לקריאה נוספת והעמקה
יגאל שלום אם הנך מרותק למיטה עליך לבדוק זכאותך בביטוח לאומי לקצבאות נוספות