המשך
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עדין לא נעשתה הבדיקה האם בכול סאת עלי לעבור קולונסקופיה וגסטרסוקפיה למרות שבעבר עברתי כמה בדיקות כאלה והיה תקין הרופא אומר נשקול רק אחרי הבדיקה לקלפרוטין את זה היא עברה על בדיקות הדם ונתנה מחדש עשיתי והכול תקין הספירה תקינה כולל בי 12 וחומצה פולית שעלתה מה עלי לעשות יש לציין שזה מומחה מנהל מרפאה ואומר שזה לא נראה כמו בעיה במערכת העיכול לפי השאלות שלו והתשובות שלי כולל הבדיקות יש לציין שאני לא משלשל חוץ מבעיה טחורים פנימים שנבדקתי על ידי פרוקטלוג מומחה מה עלי לעשות תודה
יוסי שלום, אני מבין שאתה מאוד מתלבט אבל השאלות שאתה מעלה דורשות בדיקה מקיפה שלך והכרת כל ההיסטוריה הרפואית -לצערי זה לא המקום בו אני יכול לענות בלי שעשיתי את כל הנ"ל. אני ממליץ שתשאל את רופא המשפחה שלך שמכיר אותך ואת רופא הגסטרו ותסמוך על תשובותיהם כי הם מכירים את ההיסטוריה הרפואית ובדקו אותך