כאב בטן שמאל תחתונה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה בת 50 בריאה ,שמנה בעבר קולונסקופיה לפני שנה וחצי ולפני 4 וחצי שנים תקין לחלוטין ,לאחרונה מדי פעם יש לי כאב בבטן שמאל מהמותן ומטה שנעלם אחרי יציאה.לאחר ברור של פרוטוקול אבנים בכליות בסיטי בטן נראו גם סעיפים במעי למרות שהגסטרו בקולונוסקופיה לא ציין.האם הם יכולים להיות הסיבה לכאב/התכווצות שאני מרגישה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, סעיפים יכולים להיות המקור לכאב אולם צריך לשלול דברים אחרים ונראה כי בדיקת ה CT והקולונסקופיה שעשית די שוללים את זה