תופעות לוואי של קלונקס 0.5
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום האם קלונקס 0.5 יש לו תופעות לוואי שלוקחים או שמפסיקים של סחרחורות,כאבי ראש,חרדה,מתח,רעידות בגוף,טכיקרדיה,תחושת ניתוק, לחץ נימול זרמים בראש,תחושת חוסר יציבות,גלי חום,נימול זרמים בגוף, ועוד ועוד תופעות לוואי .. ידוע לך ? מה דעתך על תופעות לוואי אלו שציינתי ?
שלום הוסיף ואומר האם תופעות הלוואי הם גם תחושת שיוט,תחושה של משהו מוזר בראש,גירודים בגוף,חוסר ריכוז,עייפות,עצבנות ועוד ועוד תסמינים אחרים ? מה דעתך ?
שלום רב, לצערי כל תופעות הלוואי אותם ציינת מוכרות וידועות. חלקם מאוד לא נעימות וחלקם ניתן להתמודד. לשיקולך, יש סוגים נוספים של תרופות למעט קלונקס לטיפול בהפרעות דומות