עצירות עקב שימוש אנטיביוטיקה זינט
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עקב שחעול וחשש לפגיע בריאות ,קיבלתי זינט 500 מ"ג פעמיים ביום בעקבות התפתח עצירות נוראה ,שום תכשיר לא עוזר ,נורמלקס,מיץ שזיפים ,מיקרו לט אמרו לקחת גם פרןביוטיקה ,שום דבר לא עוזר. עד כמה המצב מחייב בית חולים? בדרך כלל לאחר אנטיביוטיקה מתפתח עצלי שילשול ,הפעם גם כאבי בטן נוראים מה עושים
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, תופעת הלוואי שיותר נפוצה בנטילת זינט היא שלשולים, אני לא מכיר קשר לעצירות קשה. אם מדובר על עצירות כ"כ קשה שאינה גיבה לטיפול יש לפנות מייד לרופא משפחה ולבדוק האם יש סיבות אחרות