Ferritin = 937 , אחרי עירוי Ferinject
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בעקבות אנמיה מתמשכת קיבלתי 3 עירויים של ברזל (פרינג'קט ) שהחזירו לי סוף סוף את ערכי הברזל וההמוגלובין לטווח התקין. עם זאת, בבדיקת דם שבוצעה היום, לאחר שבועיים מהעירוי האחרון, נמצא כי הפריטין יצא לחלוטין משליטה (=937 !!!) האם התופעה מוכרת? מדאיגה? מה עלי לעשות כרגע? (אגב, לפני העירויים הפריטין עמד על 59-60...) תודה, ענבל
תוספת לשאלה הקודמת - בדיקת הדם נלקחה בזמן נטילת אנטיביוטיקה (זינת) בעקבות דלקת חריפה בדרכי השתן. האם זו יכולה להיות הסיבה לפריטין הגבוה? תודה, ענבל
זאת תופעה מוכרת וידועה, את צריכה להיות במעקב-אין צורך במשהו אחר. נטילת אנטיביוטיקה לעיתים משפיעה, אולם בכל מקרה אין לך כרגע מה לדאוג בריאות שלמה