שאלה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי בעיה רצינית בלעשות בדיקות שתן או צואה. לא עשיתי שנים.. רופא המשפחה לא מבין למה אני לא עושה בדיקות שתן וכל פעם שואל.. הוא חושב שאני שוכחת ותמיד אומר לי "כדי לא לשכוח, באותו יום של הדם, תעשי גם את זה".. כשהוא נותן בדיקות אני עושה רק את בדיקת הדם.. כרגע שבועיים יש לי שלשולים ממושכים ורופא המשפחה הביא לי הפניה לבדיקת צואה לפני שבוע. ואני פשוט לא מסוגלת לעשות.. האם זה נפוץ? סוג של ביישנות בלהביא את ההפרשות האלה שלי. לא יודעת על מה בדיוק להצביע..
תחושת הבושה והחרדה היא מאוד נפוצה...לצעיר צריך להתגבר עליה ולבצעה את הבדיקות. לכולם יש חרדות/בושה בשלב כל שהוא בבדיקות האלו. תהי חזקה ואמיצה ותבצעי את זה...אפילו בבית ותביאי למרפאה