קרע גיד אכילס לאחר משחק כדורלג
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , אני בן 27 ולאחר מנוחה של שנה חזרתי לרוץ בתדירות יומית , מדי פעם הרגשתי מאמץ בגיד אכילס אך לא יחסתי חשיבות ורק עשיתי מתיחות . כנראה שלאחר מאמץ כלשהו קרעתי את הגיד ונאמר לי שצריך להתייעץ עם מומחה על מנת לשקול ניתוח או לא ובנוסף הבנתי שזאת פציעה של בני 30-40. השאלה אם ניתן בכל זאת לחזור לפעילות ללא ניתוח ?ֿ נראה כאילו מה שגרם לכך אינו הגיל , אלא דווקא הפעילות האינטנסיבית. נאמר לי כי ניתוח נקבע בהתאם לגילי . אשמח לדעת מה סיכויי ההחלמה , האם יש צורך בניתוח, האם אפשר לחזור להתאמן ללא ניתוח ?
שלום רב, פגיעות ספורט נמצאות בתחום אחריות אורתופדי...אני פחות מבין בזה. בהצלחה ובריאות שלמה