כאבי בטן תחתונה בצד ימין
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 34 , ביום שישי אכלתי בורקס ממולא בבשר טחון , משהו שהרגיש לי דיי כבד.. מאותה שעה התחילו לי כאבי בטן עליונה , מעין דקירות כאלה וכאב לא ממוקד בכל הבטן, ובחיחות ,לאחר מכן היה שלשול בעל ריח חריף , בלילה זה נהיה כבר ממש בלתי נסבל וחזק והכאב התחיל לרדת לבטן התחתונה בצד ימין. למחרת קמתי בבוקר ללא כאב , אבל עדיין בכל לחיצה על הבטן בצד ימין או בהליכה יש כאב. בנוסף משישי בלילה לא היו יציאות בכלל..הבטן מרגישה לי נפוחה, ניסיתי לאכול סלט ירקות, אבוקדו טחינה, אבל לא צריכה לשירותים בכלל.. מה ניתן לעשות ומה זה יכול להיות? תודהה רבה
שלום רב, נשמע כמו גסטרואנטריטיס-קלקול קיבה. אם זה באמת הבעיה זה יחלוף לבד-שתייה מרובה ואכילה קלה. אולם אני ממליץ בחום להיבדק ע"י רופא ולהגיע לאבחנה בצורה מסודרת.