מחלת הנשיקה.........................
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בן 30. לפני כ-10 שנים חליתי ב-EBV. בשבוע האחרון חליתי במעין חולי שלא היה לי מאז, כולל חום גבוה, שיעולים, כאבי גרון, נזלת וחולשה גדולה. פניתי לקופ"ח ונערכו לי בדיקות (מצ"ב), אך איני מצליח להסיק מהן האם אכן יש לי שוב EBV או לא (להבנתי הנוגדנים נשארים בדם גם שנים לאחר מכן?). משטח גרון - פלורה תקינה WBC K/µl 4.8 RBC M/µl 5.02 HB g/dl 15.7 HCT % 45 MCV fL 89.6 MCH pg 31.3 MCHC g/dl 34.9 RDW % 10.9 PLT K/µl 192 MPV fL 11 LYMPHOCYTES abs-DIF K/µl 1.2 NEUTROPHILS abs-DIF K/µl 2.6 MONOCYTES abs-DIF K/µl 0.9 STABS abs-DIF K/µl 0.2 STABS %-DIF % 5 NEUTROPHILS%-DIF % 53 LYMPHOCYTES %-DIF % 24 MONOCYTES%-DIF % 18 EBV IgG-EBNA s/co 11.92 POSITIVE CMV IgM Index NEGATIVE