לחץ דם אמיתי או מדומה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאחרונה עליה בכאבי ראש שהביאו אותי לבדיקות לחץ דם,המדדים יחסית גבוהים תמיד מלווה בהתרגשות והיסטריה,אחרי מדידה שלישית יורד ל 120/80 כשאני הולכת לרופאה היא אומרת רקע נפשי אבל במקביל נותנת טיפול של דיובאן 40מ"ג ההמלצה להולטר כנראה תראה תוצאות שגויות בגלל מתח וחרדה ,אני נמנעת מיציאה מהבית כשלא "יתפוס אותי לחץ דם גבוה" איך יוצאים מהלופ הזה? מה אעשה אם גם במדידה שלישית הוא לא ירד מ 150/90 לקחת דיובאן נוסף ?תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
יש סיבות רבות לעליית לחץ דם כולל בדיקת הרופא עצמה. אני ממליץ לבצע הולטר ל"ד של 48 שעות או 5 ימים לשם בירור מקיף ומתאים יותר