FIBRINOGEN קצת מוגבר
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום כחלק מבירור בעקבות המוגלובין ברמות הגבוהות של הנורמה, בוצעה בדיקת קרישה. PT-PTT-INR בטווח התקין. FIBRINOGEN יצא 470 כשהנורמה היא בין 140-400. האם יש לזה משמעות כלשהי? זה מעיד על בעיה כלשהי? זה גורם סיכון כלשהו? תודה
שלום רב, איןם משמעות קלינית אמיתית לעלייה מזערית שכזאת ברמות פיברינוגן. יש הסכמה גורפת לכך שרמה מוגברת משמעותית של פיברינוגן באופן עקבי, עלולה לשמש כגורם סיכון למחלות קרדיו-וסקולאריות, לכן בהחלט רצוי לנטר רמה זו, להביאה לתשומת ליבו של הרופא המטפל, ולהשתדל להפחית גורמי סיכון אחרים העלולים להופיע בעת ובעונה אחת. אבל לא מדובר על עלייה כפי שתארת בריאות שלמה