תחושת נימול ביד ויריכיים רדומות
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 36 ומזה 3 ימים שיש לי תחושה שהיריכיים שלי רדומות ויש לי עקצוצים ונימול בכף היד השמאלית. קראתי באינטרנט שאולי מדובר בחוסר בויתמין b12 . רופא משפחה די נפנף אותי ולא נתן בדיקות. אמר שאולי אתייעץ עם נוירולוג. אני גם חייבת לציין שיש לי כאב בשרירי הישבן וחשבתי שאולי מדובר בכאב גב שמעביר תחושות לרגליים. אני נורא מבוהלת וצריכה לדעת מה לעשות.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, תחושת עקצוץ או נימול בגפיים יכולה להגיע ממקור נוירולוגי-ראש או ממקור של עמוד שדרה. יכול להיות שהשילוב של כאבי ישבן ורגליים עם נימול מקורם בגב-כמו פריצת דיסק וכיו"ב. אני ממליץ להבדק ע"H רופא