כאבי ראש עקב שימוש בדוקסילין
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קיבלתי דוקסילין לטיפול בפוליקוליטיס ולאחר יומיים של שימוש התחלתי להרגיש כאב ראש לוחץ, כמעט בלתי נסבל. הבנתי שאחת מתופעות הלוואי של התרופה היא לחץ תוך גולגולתי. הכאב ראש מעט יותר טוב אבל עדיין קיים. האם מצב זה מסוכן ומצריך בירור נוסף או מאחר ומדובר בתופעת לוואי של התרופה, עם הזמן יחלוף הכאב? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אכן זה אחת מתופעות הלוואי של התרופה בד"כ הכאב חולף תוך כמה ימים אם אתה מרגיש שזה כאב בלתי נסבל או תלונות אחרות המהוות מבחינתך דגל אדום-יש צורך בכל מקרה להבדק ולתת לרופא להחליט מקור הכאב