קוצר נשימה מלווה לעיתים בכאב בחזה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 54. סובל מפוליצטמיה ורה. מטופל באספירין והקזות דם מדי כחודשיים . לאחרונה מרגיש קוצר נשימה במאמץ כמו טיפוס במדרגות ולא רק במאמץ..מדי פעם כאבי חזה צוואר שמאל וגב . כשזה קרה לי מספר פעמים בדקתי את הסטורציה ואת לחץ הדם במכשירים של אמי (אסמטית ) . בכל המקרים ( !)הסטורציה הייתה תקינה 97 או 98 ולחץ הדם תקין בערכים של כ 120 על 80. ברקע יש הפרעות חרדה וטיפול מדי פעם , לא כל יום ורק לפי הצורך באלפראליד 0.5. האם זה באמת רק חרדה או כדאי לבדוק כיוונים נוספים? אודה על עזרתך .
חג שמח אני הייתי מבצע אקו לב לשלילת אי ספיקת לב ותפקודי ריאה לשליללת מקור ראתי בריאות שלמה