פענוח MRI מח מעקב
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אחרי התלבטויות בסוף עשיתי MRI מעקב לממצא בהיפופיזה והתוצאות הגיעו היום: "בין הנוירו והאדנו-היפופיזה מוקד יחסית היפואינטנסי בסריקה שלאחר הזרקת חומר ניגוד נראה ללא שינוי מאז הבדיקה הקודמת. במנח הסגיטלי נמדד כ- 3 מ"מ. אין סטייה של הגבעול, לחץ על הכיאזמה או הסינוס הקברנוזי. " ב MRI לפני שנה היה כתוב: "מודגם אוכף בגודל תקין. גבעול הבלוטה אמצעי. הבלוטה בגודל תקין. לאחר הזרקת גדוליניום נראית קשרית היפואינטנסית בגודל 5 מ"מ בלוטת ההיפופיזה. יתכן מיקרואדנומה. היפותלמוס, כיאזמה, ציסטרנה סופרה-סלרית וסינוסים קברנוזים תקינים." תקין? או שצריך לחזור לרופא? לפי מה שאני מבינה הממצא הצטמצם. תודה!!
הבדיקה ללא שינוי מבדיקה קודמת-זה תקין! אין צורך לחזור לרופא בדחיפות אבל חשוב שהרופא ידע על התוצאה כחלק מהמעקב אחריך בריאות שלמה
תודה רבה!! 😄