שאלה מוזרה לחלוטין -השמנה לא סינטרית
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ירדתי בשלושה חודשים 10 ק"ג- 1.63 מ71 ל-61 ותוך חודשיים עליתי הכל בחזרה.(משבר רגשי עמוק) במהלך העלייה התחילו כאבים במותן ובצד. היום מיששתי והשוותי ושמתי לב שבצד הכואב השמנתי הרבה יותר-במותן עצמה מסביב לבטן במעלה הירך לעומת צדשני. יש דברים כאלה ? בעלי מישש גם והרגיש אותו דבר!! הגיוני?יכול להסביר את הכאב?? מתנצלת עם השאלה מטורפת
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, לא שאלה מטורפת פשוט שאלה שצריך לראות בעיניים בכדי להבין-את צריכה להיבדק ע"י רופא שיגיד לך במה מדובר בריאות שלמה