תוצאות us..............
דיון מתוך פורום בלוטת התריס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עקב TSH של 6.22 והעובדה שיש לי דלקת מפרקים, הופניתי לus של בלוטת התריס. אשמח להבין אם הכוונה לצ'יסטה. א.ס תירואיד/ בלוטות המגן/ התריס * בירור * שתי אונות בלוטת המגן בגודל ומירקם תקין . יש לציין קשרית לא ווסקולרית היפואקוית קטנה בקוטר 3מ"מ באונה ימנית תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סיון קשרית קטנה של 3 ממ היא כוש קטן שאינו מפריע ללא משמעות כעת , דורש מעקב בלבד us us חוזר בעד שנה . חג שמח