thyroid peroxidase ab
דיון מתוך פורום בלוטת התריס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני עברתי קריטת בלוטה לפני 11 שנה (מחלת גרייבס) וכרגע לא מאוזנת בתת פעילות (TSH 47). כרגע קיבלתי תוצאה של thyroid peroxidase ab 118. האם יכול להיות שיש לי הישימוטו? הרי עברתי קריטה ולא חליתי במחלה הזאת... לא מבינה מה זה אומר
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קטי הבדיקה של הנוגדנים thyroid per oxidase יכולה להופיע כם במחלת גרבס ולא רק בהשימוטו , יכולה להיות קיימת גם לאחר כריתת הבלוטה ואין לה משמעות במקרה שלך . מה שחשוב שתקבלי טיפול נאות התת תריסיות שלך לאחר הניתוח , עי התכשירים הקיימים . שבוע טוב