תת פעילות בלוטת התריס
דיון מתוך פורום בלוטת התריס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ! אני בת 42 והבדיקות האחרונות מראות שיש לי תת פעילות של בלוטת התריס,רופאת המשפחה אמרה לי שהיא לא ממהרת לתת לי כדורים ושאחזור על הבדיקה בעוד חודש, חיפשתי טיפול טבעי וקראתי שיש תוספי מזון שעוזרים לפעילות של הבלוטה, האם אפשר לצרוך ואם כן מה מומלץ ? תודה על העזרה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לימור במקרים קלים של תת תריסיות אין למהר בטיפול אלא לעקוב בלבד , רק אם יש החמרה יש לטפל ולעיתים גם מופיע שיפור ספונטני . אין שום הוכחה לטיפולים טבעיים יעילים , להיפך , לעיתים תכשירים טבעיים כמו מכילי יוד עלולים להחמיר את פעילות התריס . שבוע טוב