בלוטה
דיון מתוך פורום בלוטת התריס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בגיל 61 יש לי גוש בצד ימין של הצוואר.עשיתי fna תקין.אני במעקב. 3סמ. לאחרונה הייתי אצל מנתח עיניים לצורך הרמת עפעפיים ולראשונה בחיי שמעתי שבגלל הבלוטה המוגדלת יש א סימטרייה בארובת העין .כך הבנתי. האם זה נכון?יש קשר? האמת שהעיננים שלי בשנים האחרונות קצת בולטות.האם כדאי לי להסתכן בהרמת עפעפיים,
לקריאה נוספת והעמקה
בגרך כלל קשרית בבלוטת התריס איננה קשורה לבעית עיניים , רק במקרים של מחלת גרייבס יש קשר לעיניים , לכן יש לבדוק זאת , למשל בעזרת בדיקת tsi , אינני חושבת שיש סכנה בניתוח הרמת עפעפיים . שבוע טוב