פעילות בלוטת התריס
דיון מתוך פורום בלוטת התריס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר, שלום אני בת 35, אחרי 3 לידות. בריאה לגמרי וחיה אורח חיים בריא וספורטיבי. ביצעתי בדיקה TSH ויצא לי תוצאה של 0.50. לכאורה, ראיתי שזה מעט מתחת לנורמה אבל נראה לי לא משהו חריג. יחד עם זאת רציתי לשאול אם אתה ממליץ להמשיך לבדוק את הנושא האנדוקריני בכלל ופעילות הבלוטה בפרט. כי יש כמה דברים שאני מרגישה, שאולי הם קשורים: 1. הזעה בלילה בחודשים האחרונים(יותר ממה שהיה לפני) 2. תחושת גרד בבתי השחי בחודשים האחרונים (אולי מיובש? לא קשור בכלל לדיאודורנט!) 3.ירידה משמעותית בחשק המיני בשנים האחרונות. (לידה אחרונה לפני 4 שנים) האם לדעתך יש קשר בין הדברים? או שאין סיבה לדאוג... תודה מראש על התשובה!
עמית שלום תוצאת הTsh. שלך תקינה , אינה מסבירה את תתחושות שאת חשה , ואם המחזור סדיר , אינני רואה בעיה הורמונלית ברקע . יום נעים ובריאות