שדה ראיה שאלה צמצום עליון הקפי
דיון מתוך פורום מחלות עיניים במבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בת 49 בעקבות מדידת לחץ בעיניים שיצא פעמיים מעל הנורמה נשלחתי לבדיקות. ( לאמא יש גלאוקומה) פכימטריה- תקינה. Oct עדיין רופא לא ראה שדה ראיה בעין שמאל נכתב צמצום עליון הקפי. מה זה אומר? אציין שאני סובלת מיובש בעיניים וטשטוש, היה מאד קשה לעשות את הבדיקה. תודה
שלום רב הכוונה ששדה הראיה מצומצם בחלקו העליון. יש צורך בבדיקת רופא והערכה קלינית האם מדובר בתוצאה הקשורה גלאוקומה או לגורם אחר (גורם טכני, עפעפיים נמוכים וכו')