בדיקות עיניים לשלילת גלאוקמה
דיון מתוך פורום מחלות עיניים במבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, נשלחתי לעבור בדיקות: OCT כולל GCL, בדיקת שדה ראיה ובדיקת פכימטריה שתי עיניים. להבנתי לצורך ביצוע בדיקות הנ"ל יש צורך בקבלת טיפות מרחיבות אישונים וטיפות מאחלשות. אני בהריון וחוששת מאוד. - הבדיקות פולשניות או כוללות קרינה? - האם הטיפות מסוכנות לעובר? אולי כדי לבצע את האבחון כבר לאחר לידה? תודה רבה,
הבדיקה אינה כוללת קרינה ואינה מסוכנת. ניתן לבצע את הבדיקות גם ללא הרחבת אישונים אם כי לא מדובר בטיפול שנחשב בעייתי בהריון