וולוודיניה-משחה או בוטוקס

דיון מתוך פורום  טיפול בוולוודיניה (ווסטבוליטיס)

21/06/2020 | 16:34 | מאת: סיגל

לפני 3 שבועות התחילו כאבים נוראיים באזור הפות/נרתיק /שלפוחית הכל כל כך כואב שאני לא בטוחה בכלום, מסתובבת מעט ועם קרח נעשה בירור לדלקת בשתן אין ממצאים בתרבית, ניסו אנטיביוטיקה בכל זאת, אין הפרשות, אלוטרסאונד דרכי שתן וכליות תקין, בדיקת גניקולוג מצאה רק יובש ומיעוט אסטרוגן אני בת 54 ולפני כשנה מחזור אחרון, התחלתי וגיפן 5 ימים אין כלל הטבה ורצה לשירותים המון ניסיתי לקבוע תור לרופאת עריה בנתיים ללא הצלחה האם יש איזה שהיא משחה שיכולה להקל עד התור, ניסיתי לואנה לא עזר מה עושים בנתיים? 😢

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, התיאור שלך לא נשמע כמו וולוודיניה. בדר״כ לא מדובר במשהו חריף ופתאומי ולא מלווה בשלפוחיות. קשה לתת אבחנה והמלצה על טיפול בלי בדיקה, אבל כאב חריף ושלפוחיות מתאים להתקף של הרפס - האם ניסו לטפל בכך? תרביות? אם יש נגעים שלפוחיתיים על העור זה גם יכול להתאים למחלות עור מסויימות וכדאי לפנות גם לרופא עור לבדיקה. אין משחה אחת להקלה, כי כל טיפול מכוון לסיבה אחרת. אפשר לקחת משהו לכאב ולהעזר בקומפרסים קרים ומשחת החתלה להקלה על גירוי עורי.

29/11/2020 | 23:57 | מאת: סיגל

שכתבה תי שלפוחית התכוונתי לשלפוחית השתן כי לא ברור לי מאיפה הכאב מגיע. בכל מקרה הכאבים עברו אחרי כחודש וחצי וחזרו שוב בפתאומיות אחרי 5 חודשים בדיוק אותו דבר. למרות שכל התקופה הזו אני לוקחת וגיפן, כךשהסיבה כנראה לא היובש הוגינלי כמו שקיוותי. האם ההתקפיםהללו שוללים וולוודינה ?

יובש לא גורם כאב כמו שאת מתארת. אני עדיין חושבת שהרפס עשוי להיות הגורם להתקפים של כאבים. כדאי לבדוק את זה או אפילו לעדות נסיון של טיפול בהרפס (בכדורים). וולוודיניה היא אבחנה שבשלילה, ולא אופייני לוולוודיניה להתבטא בהתקפים מרוחקים.

מנהל פורום טיפול בוולוודיניה (ווסטבוליטיס)