לאחר אבחנת ווסטיבוליטיס

דיון מתוך פורום  טיפול בוולוודיניה (ווסטבוליטיס)

19/01/2019 | 17:42 | מאת: שירי

בת 23, בריאה בדרכ, בזוגיות, ללא אמצעי מניעה הורמונליים, עברתי גרידה לפניי 3 וחצי שנים. לאחר פטריות קנדידה וbv חוזרות ונשנות הגעתי לפרופסור למחלות עריה שאבחן אצלי ווסטיבוליטיס ברמה בינונית וצוואר רחם שהמבנה שלו יחסית פתוח מה שגורם להפרשות מרובות. לאחר שקראתי באינטרנט רבות יש לי שאלה: האם הגיוני להיות מאובחנת בווסטיבוליטיס כשאני בכלל לא סובלת מכאבים בקיום יחסי מין או כאבים בהכנסת טמפון?? ממה שקראתי מדגישים כל הזמן שווסטיבוליטיס גורם לכאב גדול עד אי הצלחה לקיים יחסי מין, להכניס טמפון וגם לעבור בדיקות גנקולוגיות. אני לגמריי נהנת מהחדירה. הדבר היחידי שמעיב עליי זה הלחץ שבהמשך היום יציק לי. הכי קרוב שאני יכולה לתאר את המציק זה בין שורף למגרד.. אבל לא כואב. זה קורה לסירוגין בא, נעלם וחוזר שוב, על בסיס דיי יומי. פשוט מציק. כל הבאלגן של הפטריות שהוביל לאבחון התחיל לפניי כמעט שנתיים. לפניי זה.. כלום. מה לעזאזל עושים עם זה? האם שווה במצב כזה לעשות ניתוח לכריתת מבוא העריה? אני ממש אובדת עצות.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, השאלה שלך אכן מעלה תהיה אם האבחנה נכונה. ווסטיבולודיניה היא בעיה של כאב, עם או בלי קשר לקיום יחסים (ולא תמיד כאב ברמה שלא מאפשרת חדירה) - אבל אם אין לך כלל כאב יתכן והאבחנה לא נכונה. בכל מקרה בהעדר כאב איני רואה סיבה לעבור ניתוח.

28/02/2019 | 19:26 | מאת: לין

ערב טוב שירי, קראתי את השאלה ומאוד נידהמתי כי אלה הסימנים שאני מרגישה, ובבדיקות לא יודעים אם זה וסטיבוליטיס או בעיה אחרת, אוכל לקבל את שם הרופא שאיבחן אצלך את הוסטיבוליטיס? כי גם אני קיבלתי תשובה דומה מפרופסור למחלות העריה וגם אני בפסק ממש גדול .

מנהל פורום טיפול בוולוודיניה (ווסטבוליטיס)