בחירת עדשות מולטיפוקל.
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לך, אז ככה עשיתי בדיקה לפני שנתיים אצל רופא עיניים ( הוא היחידי שהסכים לבדוק מספר) אז אמר רק משקפי קריאה. לפני חודשיים הרופא לא רצה. נבדקתי אצל אופטומטריסט בחינם לפני שבוע. המספר דיי דומה לרופא נאמר לי שהמספרים שלי קטנים.כן צריך מולטיפוקל כך אמר. לכן מבחינת מסגרת אפשר כל עדשה.כי מספרים קטנים. אבל.. כמו שאמרת וגם קראתי בגלל השטחים השונים( ראיה לרחוק בינוני וקרוב) זה משנה איזו גודל/רוחב עדשה לבחור? לכך אתה מתכוון ? אני חשבתי לקנות משקפיים ברשת ולעשות את המספר אצל מישהו אחר... מה דעתך? זה לא פוגם במשהו?
יעל שלום אני מאד ממליץ לערוך את הבדיקה ואת הרכישה באותו מקום. כך תהיה לך אחריות מלאה. מציע שפשוט תבדקי עם המשפחה והחברים על מקום מומלץ, שהם היו מרוצים ממנו. במולטיפוקל המספר הוא רק חלק מתוך תהליך כולל של התאמה, ולכן הוא נתון חשוב אך לא מספיק. בברכה, רון מידן