לקרוא רק עם עדשות מגע בגיל 45
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני רוצה לדעת אם אני חייבת משקפיים לקריאה, או שאולי יש רעיון איך לקרא רק עם עדשות מגע? תודה מאירה
מאירה שלום מכיוון שחסרים נתונים בשאלה, יהיה קשה לענות עליה בצורה מדויקת עבורך, אז התשובה תהיה כללית ולא אישית. אם מרכיבים עדשות מגע רגילות על שתי העיניים, ניתן להיעזר בנוסף אליהן במשקפי קריאה (אך לפי רוח הדברים, נראה לי שבדיוק מכך את מעוניינת להימנע...) אפשרויות נוספות כוללות הרכבת עדשת מגע המתאימה לקריאה על אחת מהעיניים, או להיעזר בעדשת מגע מסוג מולטיפוקל. תהליך ההתאמה כאן הוא ארוך ומורכב יותר מהתאמה של עדשות מגע רגילות, ולעתים נדרשת תקופת הסתגלות. בכל מקרה, מומלץ לפחות חלק מהזמן להיות גם עם משקפיים. כלומר, לא להיות אך ורק עם עדשות מגע. בברכה, רון מידן