לבקנות בבית ספר ובעיות קריאה
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לבני יש לבקנות וכמובן גם ניסטגמוס. הוא מתקרב לדף והקריאה איטית. מגדלת בועה קטנה שנתנו לו לא עוזרת לו, והוא גם לא מרכיב את המשקפיים כי אומר שלא מרגיש הבדל עם המשקפיים ובלעדיהם. כרגע אנחנו מרגישים תקועים תודה חני
חני שלום אכן מגדלת בועה זה האביזר הראשון שמנסים לתת לילדים, ואכן במקרים רבים היא עוזרת- אך במידה מסוימת ולא תמיד באופן מלא. אף על פי שהילד לא מרגיש הבדל עם המשקפיים ובלי, כדאי מאד שהוא כן ירכיב אותם, במיוחד בקריאה. ככל הנראה כדאי לבחון אם אתם זקוקים לאביזרים נוספים, אשר אתם זכאים להם על פי החוק: משקפיים מיקרוסקופיים או מכשירי הגדלה אלקטרוניים. בברכה, רון מידן