החמרה בקרנית בעקבות הסרת פטריגיום
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
א. ראה כותרת. זה מה שקרה לי. האם מומלץ לתקן בלייזר או רק באמצעות משקפיים? ב. האם קופת חולים אמורה לממן? דורון
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב במידה ואתה סובל מסנוור כתוצאה מהנזק לקרנית, אני יכול לייעץ לך לגבי התאמת משקפיים מיוחדים לסנוור (פילטר בשפה מקצועית). במידה ויש לך קושי בקריאה, עבודה עם מחשב, צפייה בטלוויזיה- ניתן לבחון אם משקפיים מיוחדים יכולים לסייע לך. השאלה הספציפית ששאלת הינה בתחום של רופא עיניים מומחה קרנית, ולכן קטונתי מלייעץ לך בנושא. בברכה, רון
היש ב"עמותת לראות" פורום בו נמצא מומחה קרנית - שיוכל להשיב לשאלה?