קונפליקט ביני ובין אמא שלי על גופי וכבודי

דיון מתוך פורום  הכנה רגשית לקראת ניתוחים ופרוצדורות רפואיות

10/12/2019 | 18:21 | מאת: אנונימית

כבר הרבה זמן שאמא שלי לא מכבדת את הזכויות שלי כמטופלת בביקורים אצל רופא, ובדגש על הזכות לכבוד או צנעת פרט. למשל, כשאני מבקשת להוריד בגדים מאחורי הווילון, גם אם זה רק בגד אחד (למשל להוריד חולצה ןלהשאר עם חזיה) ואמור לקחת שניה, אמא שלי מתעקשת שאני לא אעמוד מאחורי הווילון ואתפשט מול הרופא. הרופאים במצבים האלה, לא אומרים כלום או מסכימים עם אמא שלי. אני עברתי את גיל 18 ואין לי מלווה אחרת. יש לי בדיקות יותר אינטימיות לעבור, ואני פוחדת שאמא שלי תמשיך להרשות להפקיר אותי ואת הכבוד שלי. היא מחטטת לי בטלפון וחוקרת אותי לפני כל יציאה מהבית. אני לא יודעת איך אצליח ליצור קשר עם עובדת סוציאלית או גורם אחר אם ארצה להתלונן. מה לעשות?

שלום לך, אני מבין שישנו קונפליקט מורכב בינך לבין אימא. נראה לי שאתן צריכות תיווך של גורם שלישי על מנת למצוא פתרונות שיתנו לך דרכים חדשות להיעזר באימא וגם לשמור על המקום שלך. אולי באמת כדאי לפנות לעובדת סוציאלית מהרווחה בשביל להתייעץ? אני מניח שתוכלי לחפש באינטרנט את מספר הטלפון של מחלקת הרווחה בעיר בה את מתגוררת ולבקש שם הפנייה בהצלחה, שחר ברשף

16/02/2020 | 17:15 | מאת: אנונימית

תודה שענית. האם אפשר להעזר גם בעובדת סוציאלית מטעם קופת חולים או שמהעיריה בלבד? ומה לעשות אם אמא שלי לא תסכים לשתף פעולה?

מנהל פורום הכנה רגשית לקראת ניתוחים ופרוצדורות רפואיות