קשיים בשיחת פעוטה בת 2.3

דיון מתוך פורום  ייעוץ שינה לתינוקות

27/07/2020 | 20:54 | מאת: פולינה

שלום עדי שלי בת 2 ו-3 חודשים. עד לפני שבוע היתה ישנה בלול. לאחרונה החלה להביע התנגדות שלוותה בבכי רב בכל זמן שהיתה צריכה ללכת לישון. בחדרה ישנה גפ אחותה הגדולה. כשהייתי מניחה אותה על מיטתה של אחותה היא היתה נרדמת ללא התנגדות כלל. הבנתי שכנראה הלול כבר לא מתאים לה והעברתי אותה למיטת חבר שהיתה לנו. אני לוקחת אותה למיטה והיא נרדמת רק כשאני שוכבת לצידה. מידי פעם מרימה את הראש או נוגעת בי כדי להרגיש שאני לצידה. זה לוקח די הרבה זמן עד שנרדמת. גם בלילה מתעוררת הרבה ויורדת מהמיטה ועולה למיטתנו. ניסיתי מספר פעמים להחזירה למיטתה והיא שוב חזרה אלינו. אנחנו מאוד עייפים ומותשים. מחפשת את עזרתך לקהל טיפים להרדמה ואיך לגרום לה לא לרדת מהמיטה שלה ולטייל בבית.

לקריאה נוספת והעמקה

מאוד חשוב כל פעם שהיא באה למיטה שלכם פשוט לקחת אותה (בלי לדבר) ולהחזיר אותה למיטה, בלילה הראשון זה יהיה מליון פעמים בשני פחות ובשלישי כמעט בכלל לא. זה לוקח כשלושה ימים בממוצע להטמיע משהו חדש כמו לא לבוא למיטה של ההורים. שוחחו איתה לפני תסבירו לה שכל אחד ישן במיטה שלו ואפשר להבטיח לה צ'ופר (לבחירתכם מה שהיא אוהבת ומה שאתם מוכנים לתת כמו מדבקות על כל יום שלא מגיעה למיטה ואחרי שבוע שלם שלא באה מקבלת מתנה קטנה (זו רק דוגמא כמובן) הדבר החשוב ביותר הוא לא להשבר וממש כל פעם שהיא באה להחזיר אותה.

28/07/2020 | 11:37 | מאת: פולינה

תודה על התגובה. האם בגיל בזה הם מבינים את המשמעות של פרס או צ'ופר על התנהגות טובה? היא רק בת 2.3. איך לבצע את ההרדמה כל ערב? היא עדיין לא יכולה להתנתק ממני, חייבת לראות אותי לידה, חייבת להרגיש אותי. איך לבצע את זה בהדרגה ?

יכולה לשבת לידה, לשבת לא לשכב עד שנרדמת אפשר ללטף כל עוד שוכבת ומתמסרת אחרי 3 ימים בהם זה עובד אפשר להפחית את הקשר למשל קודם ישבת לידה עד שנרדמה עכשיו כשכמעט נרדמת אז מפסיקה אחרי עוד כמה ימים כשקצת יותר ערנית לצאת וכן הלאה עד שתוכלי לצאת ולא להיות לידה כשהיא נכנסת למיטה. אפשר להסביר לה על הצ'ופר בהחלט אם כל הלילה לא תבואי אלינו למיטה בבוקר תקבלי מדבקה של חד קרן.... וכך הלאה.

מנהל פורום ייעוץ שינה לתינוקות