בן 11 חודש מתעורר בלילה

דיון מתוך פורום  ייעוץ שינה לתינוקות

27/08/2019 | 20:49 | מאת: מעיין

שלום רב, בני בן 11 חודשים מתעורר לאחרונה בלילה בוכה, לפעמים שעתיים לאחר ההרדמות ובדר"כ גם בסביבות 3 בלילה (ויש לילות שמתעורר כל שעה). אנחנו מרגישים שהשינה שלו לאחרונה קלה ושהוא מתעורר מכל תזוזה בחדר שלו. הוא ישן רצוף, מבלי לאכול, מגיל 6 חודשים, ולאחרונה חלה ההתדרדרות לכך שהוא מתעורר באמצע הלילה. משכיבים אותו לישון בסביבות 7 לאחר מקלחת והנקה. אציין גם שאצל המטפלת הוא אוכל טוב, אך בארוחת ערב בבית הוא אוכל מעט מאד. אודה לעזרתך איך ניתן לעזור לו לישון שינה רצופה ואיכותית בלילה.

לקריאה נוספת והעמקה

האם חל שינוי גדול לאחרונה? נולד אח חדש, עברתם דירה, מעבר מסגרת כלשהי וכו׳. שינוי כזה עלול לגרום לשינויים והפרעות בשינה. האם כוונתך במעט ארוחת ערב זה למוצקים או הנקה/תמ"ל? אם כוונתך למוצקים תמיד יכולה לקנח לו בהנקה לפני השינה ואז להיות רגועה מבחינת האוכל שאכל.

01/09/2019 | 19:33 | מאת: מעיין

תודה על תשובתך. שום שינוי בחיים שלו ושלנו. מגיל 6 חודשים הוא אצל מטפלת. אוכל מעט מוצקים בארוחת ערב. אחרי המקלחת יונק עד ששבע/נרדם. לא מבינה למה הוא מתעורר בבכי בערב אחרי שנרדם או באמצע הלילה

האם זה קורה באותה שעה? האם כשבוכה עיניו פקוחות או עצומות? יתכן שמשתנות לו שעות השינה במהלך היום ויש לך פספוס של חלונות שינה שמשתנים.

מנהל פורום ייעוץ שינה לתינוקות