אי ספיקת מסתמים בורידי הרגליים
דיון מתוך פורום טיפול כירורגי בפרפור עליות (פרוזדורים)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 41 וסבלתי בעבר מפרפור פרוזדורים. כיום לאחר אבלציה במצב טוב. אני מתלבט אם לעשות ניתוח גלי רדיו בורידי הרגליים, כי אין לי כאבים או משהו. האם זה אמור לשפר את זרימת הדם בגוף ? ובעיקר ללב ?
שלום רב, טיפול באי ספיקה ורידית ברגליים משפר בעיקר נפיחות ברגליים, מןנע שינוי צבע עור והתפחות סיבוכים. אין השפעה על שיפור זרימה בלב. בברכה דר' ויקטור רובצ'בסקי