בדיקת זרע ,וריקוצלה.
דיון מתוך פורום וריקוצלה דליות בוורידי האשכים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור , בן 24 לאור גילוי וריקוצלה באשך שמאל הופנתי לבדיקת זרע על מנת להעמיד את חומרת הפגיעה ולהעריך האם להיכנס לניתוח, שלאחר בירורים רבים מומלץ להימנע מניתוח שכזה. להלן תוצאות הבדיקה : PH 7.8 VOLUME 5.2 CONCENTRATION 17 MILL TOTAL COUNT 88.4 MILLION MOTILITY 70 GRADE 65 VITALITY 90 MORPHOLOGY: NORMAL 6 BORDERLINE 4 HEAD DEFECT 87 MIDPIECE DEFECTS 1 TALI DEFECTS 1 אשמח אם תועיל לתת את חוות דעתך בנושא תודה.
שלום רב, ההחלטה לבי ניתוח היא אכן לא קלה. היא מתבססת על התשאול, הבדיקה הגופנית, האולטראסאונד ובדיקת הזרע. לגבי בדיקת הזרע - מקובל להסתמך על לפחות 2 בדיקות בהפרש של לפחות 3 חודשים. הייתי חוזר על ספירת הזרע ופונה לאורולוג עם כל המידע על מנת לקבל החלטה סופית - ניתוח או מעקב בלבד. בברכה, ד"ר רענן טל
תודה דוקטור. עוד שאלה מאד חשובה , האם הבדיקה תקינה ?!?!